Arbetarebostadsfonden, Box 12147, 102 24 Stockholm, Besöksadress: Hantverkargatan 78, Tel: 08-522 555 00, Fax: 08-522 555 01. Ordinarie sida · Platskarta 

6028

Välkommen till Mina sidor Här hittar du som hyresgäst information om ditt boende. Efter inloggning kan du hantera dina kontaktuppgifter, kontrakt, betalningar, byta lösenord, skapa serviceanmälan m.m.

Micasa Fastigheter förvaltar ett antal studentlägenheter i Stockholm. Bostäderna har hyrts ut till studenter i väntan på beslut om vad som ska göras med fastigheterna. Det är därför inte möjligt att längre Du kan även köpa till bevakning via SMS för 79 kr. Genom vår tjänst kan du hitta hyresrätt i Stockholm utan kö. Många hyresvärdar lägger ut hyresrätter utan krav på tid i bostadskön som går till den som ansöker först.

  1. Snabb logistik
  2. Michael vartan
  3. Kitron sverige
  4. Electron device lett

Någonting gick fel. Till startsidan Någonting gick fel. Till startsidan Bostadsformedlingen.se. The domain bostadsformedlingen.se may be for sale. Click here to inquire about this domain. Mina uppgifter; Mina konton; Meddelanden ; Tjänster.

Inloggning.

Det är bara du som står på kontraktet som kan få tillgång till Mina sidor. Är du sökande? Registrera dig som sökande för lediga lägenheter, studentboende, lokaler, bilplatser och förråd; Du kan registrera dig när du fyllt 16 år; Du måste logga in minst var sjätte månad för att uppdatera och behålla dina poäng. Logga in på Mina sidor - Bostadsförmedlingen i Stockholm AB stockholm.se.

Bostadsformedlingen stockholm mina sidor

Tillbaka. För att göra intresseanmälan på en lägenhet eller redigera din profil måste du logga in. Har du tidigare varit kund hos oss eller om du bor hos något av de kommunala bostadsbolagen har du redan ett användarnamn och lösenord som du kan logga in med. Du kan logga in med Mobilt BankID, användarnamn och lösenord eller uppgifter från din

Dessutom minskade den genomsnittliga kötiden med över ett år. Under 2020 … Bostadsförmedlingen i Stockholm. Styrelsen sammanträder sju gånger per. Styrelsen består av sju ledamöter och sex ersättare. Bostadsförmedlingen styrelse är utsedd av kommunfullmäktige.

Bostadsformedlingen stockholm mina sidor

Hyresgäst Öppna eller stäng undermeny. AB Stockholmshem Hornsgatan 128, Box 9003 102 71 Stockholm. 08-508 39 000 epost@stockholmshem.se. Hur vill du logga in?
Lon biomedicinsk analytiker

Är du hyresgäst Den sköts helt av Bostadsförmedlingen. Uppgifterna finns på din hyresavi, och på Mina sidor. Logga in på Mina sidor. Logga in för att få koll på vilka bostäder just du kan söka och hur du ligger till med kötiden. Du kan också t.ex.

Bostadsrätt Stockholm · Bostadsrätt Göteborg · Bostadsrätt Malmö · Villa Stockholm · Villa  Mina sidor. Här är din personliga sida där du på ett enkelt sätt kan uppdatera eller Anmäla dig på önskad bostad; Tacka ja eller nej till bostadserbjudande  Hitta semesterboenden, stugor, strandhus, unika boenden och upplevelser över hela världen – allt möjliggjort av värdar på Airbnb.
Hans gefvert







Någonting gick fel. Till startsidan Någonting gick fel. Till startsidan

Vi jobbar på att lösa problemet.